בס"ד

 

למתעניינים בדומיין הנה כיוון לתיאום ציפיות

מדוע דומיין זה שווה מיליונים

 

 

לפני הכל תכונות הדומיין:

מנצח

תדמית של מנצח

זכיר

קל לזכירה בתודעה (גם פאלוס)

ראשון

לפני כולם

אחדות

1 שלם מסמל אחדות, טוב לבחירות

קל למיתוג

דרכו ניתן להחדיר בקלות מוצרים

טוב לפרסום גם מחוץ לרשת

בולט מאוד בשלטי חוצות וטלוויזיה (גם אם הציבור לא נכנס לאתר עדיין משאיר רושם)

טוב לפרסום גם בתוך הרשת

בולט ומנצח גם בתוך מודעות ברשת, באנרים,לינקים

גוגל

גוגל ומנועי חיפוש

יש אומרים ששווי דומיינים פחת עם ריבוי השימוש במנועי חיפוש, זה נכון לגבי דומיינים ארוכים

 אבל יש לזכור לשימוש במנוע חיפוש יש גם חסרונות:

א.         הגולש מקבל בד"כ הרבה תוצאות עם ולא תמיד אתה נמצא ראשון.

ב.         הגולש נחשף מיידית גם למתחרים שלך, לקוחות מגיעים למתחרה במקום אליך ?

או מצד שני יתרון:

כאשר יקישו במנוע חיפוש 1 אחד יקבלו תוצאות שקשורות למספר 1, כך למשל אם אתה בענף הביטוח

כך תנטרל את המתחרים שלך... ותופיע לבד בתוצאה.

בדומיין כזה רבים יעדיפו לרשום בפשטות את הכתובת ולדלג על מנוע החיפוש.

עדיין מעבר להיות הדומיין זכיר (פאלוס) וקליט את התדמית של ראשון ומנצח אף מנוע חיפוש

לא יכול לקחת...

אינו משוייך לסקטור מסוים

 

מספר 1 ב...

Wikipedia     חוק מספר 1

לא תלוי שפה

כיום שיש כבר שימוש בדומיינים בעברית הדומיין 1 ספרה ולא משנה עברית/אנגלית...

NUMBER 1 ONE

 

 

 

 

מאחר והכלכלה במגמת נדידה לאינטרנט להלן כמה הקבלות:

 

הקבלה לחנות/מרכז מסחרי

מאחר והכלכלה במגמת נדידה לכיוון האינטרנט, ניתן להקביל כתובת אינטרנט (דומיין) לחנות (נדל"ן),

עם עיקרון ככל שכתובת הדומיין יותר קליטה/קצרה כך יותר דומה כתובת מתחם זאת לחנות מרכזית

אבל חנות עם יתרונות נוספים:

    חנות יכולה להיות ממוקמת במקום אחד דומיין נותן שרות לכל הארץ

    בחנות השטח והנפח מוגבלים בדומיין אין הגבלה

כמה שווה להשכיר מתחם/חנות מרכזית וגדולה בערים הגדולות כך שווי דומיין מרכזי

וכל שכן הדומיין הקליט והקצר יותר של ישראל 1.co.il

 

אפקטיביות תקציבי פרסום וקמפיינים

יש חברות במשק המשקיעות עשרות מיליוני ₪ בתקציב השנתי שלהם ובתוכו מיליונים בקמפיין בודד

המפרסמים הגדולים במשק למשל חברת אלקטרה השקיעה בשנת 2009 סך של 83 מיליון ₪ בפרסום וכתוצאה מכך הגיעה

לתוצאה ומיתוג בשיעור גבוה.

השאלות הנשאלות:

*   מעבר היותו קליט וקל לזיכרון תדמית של מנצח,ראשון והטוב ביותר, ומתאים לפרסום תדמית גם מחוץ לרשת מטלוויזיה ועד שלטי חוצות

     אילו אלקטרה הייתה משתמשת בדומיין במסע הפרסום ב- www.1.co.il לאיזה סדר גודל של תקציב פרסום הייתה זקוקה

     על מנת להגיע לאותה תוצאה ואף יותר ?

 

*    את מי קל יותר לזכור ? :            www.electra.co.il   

או www.strauss-group.com   

או את www.1.co.il   ?

 

ההפרש בתקציב הפרסום של כמה שנים בין שימוש בדומיין אחר לבין דומיין זה עם אותה תוצאה בתודעת הציבור הוא השווי !

 

            גם חברה קטנה שתקציב הפרסום שלה כמה מיליונים בשנה יכולה להשכיר דומיין זה בכמה עשרות אלפי ₪ בחודש ולהגיע

            לתוצאה דומה בדעת הציבור כמו אחד מהמפרסמים הגדולים למשק.

 

מיתוג קבוע

העיתון "ישראל ראשון" הפך דומיין זה לכתובת העיתון/פורטל תחת הסלוגן "ראשון בידיעות מספר 1 באיכות"

 

 

קמפיינים ומבצעים קצרים

* באמצעות דומיין זה ניתן לבצע קמפיינים קצרי מועד ולהחדיר לשוק מוצרים במהירות, למשל קבוצת שטראוס יכולה להשתמש

   בדומיין בכל פעם כדי להחדיר מוצר אחר : פעם קפה, פעם מעדן חלב, פעם חטיף, פעם שוקולד...

* משרד פרסום משתמש בדומיין בקמפיינים טלוויזיוניים בכל פעם מחדיר מוצר אחר של חברה אחרת והציבור מתרגל שדומיין זה מייצג את

   המבצע של המדינה...

 

אתר לווין

* הבנק הבין לאומי הראשון משתמש בדומיין זה כאתר לווין שמטרתו גיוס לקוחות חדשים

* תנובה משתמשת באתר זה כאתר לילדים ובני נוער ובו חידונים ומשחקים שמקדמים מעדני חלב.

*  בנק הפועלים מחזק את המחויבות שלו לציבור ומשתמש באתר זה לכל הפניות של לקוחות קיימים וחדשים

תקדימים

לא ידועים תקדימים למכירת דומיין כזה וכמעט ואין להשיג כאלו דומיינים לעומת זאת דומיינים אחרים נמכרים בפרוטות מאות שקלים בודדים.

בחוץ לארץ נמכרו דומיינים בעלי שמות קליטים בכמה מיליוני דולרים אבל גם שם אין תקדים של דומיין אות אחת,

הדומיין הידוע ביותר עם אות אחת בארץ הינו אתר דפי זהב  www.d.co.il ולא ידועים פרטי העסקה.

בהשוואה מה בין www.1.co.il  לבין www.5.co.il ? התשובה היא כלום, מעבר להיות 5 קצר אין בו שום מאפייני תדמית וראשוניות

 

אפשר להגיד ש NUMBER 1 הדומיין היחידי שמשלב את כל היתרונות.

לכן דיי מגוחך להקביל את שווי 1 לשאר הדומיינים בעלי אות אחת.

דומיין זה משול לסחר ביהלומים:

רוב היהלומים שוויים מועט ובכלל לא מגיעים לשוק ( כמות גדולה כמו צירופי אותיות בדומיין)  הנדירים המכילים יותר קראט שווים מיליונים...

 

סיפור המחשה

סעיד חורי איש עסקים מאבו דאבי רכש את לוחית מספר 1 לרכבו בסך של 14 מליון דולר,  "קניתי אותה כי אני רוצה להיות הכי טוב בעולם", סיפר סעיד חורי, בן למשפחה אמידה מאבו-דאבי, דקות אחרי הרכישה. "זה המספר הכי טוב".  קישור לכתבה

 

 

העסקה

בעלי דומיין זה מעוניין בשלב ראשון להשכיר את הדומיין

המשכיר יקבל אופציות חד צדדיות להארכת ההשכרה

לאחר כמה שנים תהיה אפשרות לדון על מכירתו

 

 

לסיכום דומיין זה מיועד להיות מושכר למיזם שמטרתו להיחשב כאחד מהשחקנים הגדולים במשק

 

לפרטים

054-6699995

שלח דוא"ל